Börjar om :-)

Tja , låt rubriken tala ja0 :)

Idag var det skola,vi hade först tjejgruppen på morgonen sen so,svenska,lunch,matte,språk och idrott :)
Dagen var helt jävla fail,vill inte ta upp det här,så om någon undrar vad jag menar så får vi ta det på fb,msn,sms elr irl :-p
Efter skolan så stack jag och Terese till stan och sen cyklade till ica maxi en sväng!
På stan så köpte jag en ny foundation,min är inte slut,men det är ju bra och ha , right ?
Den var på rea så den kostade 95:50 tror jag , något sånt haha :)
Sen så efter ett tag så cyklade vi hem i regnet,usch så kallt,nu får det bli sommar!:o
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och kollade lite på fb och lyssnade på musik.
Sen gjorde jag min hk läxa,man skulle göra en varmrätt och en efterrätt :)
Sen typ tvätta,så nu är jag klar med den,så skönt!
Nu ska jag borsta tänderna och ta bort sminket och lägga mig i sängen och glo på vänner haha,är beroende!;D
Jävlar vilket långt inlägg det här var menmen!
Godnatt gott folk ha en bra fortsättning på dagen ;)



 Slänger upp en bild på den foundation jag köpte! Den är faktiskt jätte bra,haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0