helvete.

Hej,var hemma från skolan idag,kände mig helt seg och det händer massa i mitt liv just nu!
Terese och Bella kom till mig kl 10 , för det hade hänt en sak,jag säger bara FITT SKOLA OCH KUK LÄRARE!
Visst,jag har en favorit lärare, men alla andra kan ju dra åt helvete, vem fan går runt till alla lärare och säger att jag och mina kompisar är skolkare,så nu gillar ingen lärare mig och mina kompis..
Men vafan,vi trivs inte i skolan det är därför vi har hög frånvaro (stavning), vi har ju en anledning till vrf vi skolkar.
+ vi är mer på lektionerna än skolkar,dom överdriver bara så jävla mycket!
Kuratorn säger ju att vi är töntar och att vi aldrig kommer bli något eller få framsteg i skolan,
great o höra liksom,är det inte kuratorn som ska stötta elever som har det skit och sånt?
Seriöst,mitt liv faller ihop nu.
Blir så jävla arg,jag ska till skolan imorn och ta ett snack med varenda jävla lärare!
Dom ska inte behandla oss som dom gör!
+ nu är vi ju hatade av ALLA lärare på skolan,iaf dom vi har i olika ämnen...
Fyfan vad folk kan förstöra för en !
Jag blir så jävla sur så det är inte sant!
Jag hoppas fan att det blir ett möte med mina föräldrar,terese föräldrar och bellas föräldrar!
För lärarna är inte heller så oskyldiga!
Jag vill byta skola vill komma ifrån falun,vill flytta åt helvete här i från,Jag orkar inte mer.
Vill inte fortsätta leva såhär..


 bilden förklarar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0