jag tycker terese är jätte bra.

Låt rubriken tala haha x)
Jag och terese kom fram t huskvarna kvart över 4 igår :) och vi chillade hela dagen ,
idag har vi varit ute på äventyr , kollar in massa fotbolls spelare ;)
Några var dumma i huvudet , en skjöt iväg en fotboll på tereses ansikte , asså han skjöt verkligen aaaas hårt !
Han stod typ bara 3 meter ifrån oss , jävla idiot , ser jag han igen så ska han FAN få!
Men iallafall , vi var typ ute i 3 timmar  & vi kom hem för ett tag sen , & nu sitter vi o äter godis och har det trevligt :D
bjuder på en bild på mig o terese,damn så sexiga!





Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

sv: taaack! :D

hah ja tyckte att de gjorde sjukt ont :P ahaa okeej vf tog du ut den?

2011-04-23 @ 15:13:07
URL: http://eilaemilia.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0