haha omg -.-



Wihoo , min första hat kommentar , jag har en stooorblogg ;) haha nej men seriöst..det här såg jag idag
Jag hatar sånt här , om jag nu är så jävla tjock o ful vrf måste du kolla min blogg ? Och lägga ner din tid på att kommentera negativt?
Är du avundsjuk? Jag förstår de,jag är en hottie ;) En riktig pudding!
Så ali , vad heter du i efternamn? Seriöst , det här är så jävla töntigt.
Usch fy o bläää ,sluta kolla min blogg då? Jag är ju så ful , och nej jag är inte tjock , inte i närheten?
Jag är MULLIG har kurvor,lår,röv o bröst o sånt? Hur kan du liksom säga att jag är tjock då? För du måste ju ha sett mig irl elrhur?
Om du inte vet vad tjock är , snälla googla det och lär dig av det! Man ser fan skillnad mellan en mullig och en överviktig? right? Så kom inte med dina jävla kommentarer , stick i från min blogg och håll din jävla käft? Okej?
Tack det var allt för mig, tack för du tog din tid på att läsa detta!
ADIOS

Kommentarer
Postat av: linn Johansson

tack så väldigt mycket! :)



Haha på kommentaren. Såna som skriver såna kommentarer är de som mår dåligt och måste avreagera sig på någon annan :D skit i såna!

2011-05-20 @ 14:28:58
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0